Jak nakupovat

lodní,návrat a výměna

lodní

1. Vaše objednávka je obvykle posíláme rychle po obdržení vaší platby. Budeme dodávat své objednávky Parcel Force - Worldwide Express Mail Service (Online sledování).

2. Sledování Počet balení bude zaslána po vaše objednávka bude odeslána. Můžete použít sledovací číslo zkontrolovat stav své objednávky on-line;

3. Nemůžeme dodat objednávku na P.O. Box adresa, tak se určitě nám ulice.

Sledování objednávky

Poté, co váš balíček je odeslán, obdržíte potvrzovací e-mail s lodní dopravy, včetně sledování čísla vaší objednávky. Můžete sledovat své objednávky prostřednictvím těchto objednávek sledování webových stránek pomocí vašeho číslo zásilky:

vrácení a výměna politika

1. Budeme akceptovat vrácení peněz nebo výměnu za špatné věci nebo barvy do 10 dnů od původního data pořadí příjezdu. Vracíte-li položky, na vrácení daně, poštovného a balného poplatky jsou nevratné. Nechceme pokrýt přepravní náklady na přiznání nebo výměny, budete zodpovědný za náklady na poštovné a balné. Dále doporučujeme přidat sledování a pojištění pro vlastní ochranu, protože nemůžeme být odpovědná za ztrátu zásilky.

 
2. Vracíte-li položky pro exchangement, prosím, kontaktujte nás s Vaším ID objednávky a jeden z členů našeho týmu vám pomůže. Pokud byste chtěli vyměnit položky na jiný styl, měli byste se vrátit položky na vrácení peněz (jako před vrácení peněz) a zadat novou objednávku na stylu dáváte přednost.
 
3. Můžete nás před odesláním položky zpět, musí kontaktovat. Všechny zásilky zasílané zpět k nám, musí být v původním stavu, tedy ne poškozené, ryté nebo zkorodované uměle, se všemi tagy připojené. V opačném případě, položky budou vráceny zpět k vám.

 
4.Nechceme pokrýt přepravní náklady výměny, budete zodpovědný za zpáteční poštovné a pro lodní a manipulační náklady na odeslání vyměňovat položky zpět k vám. Doporučujeme přidat sledování a pojištění při odesílání položek k nám pro svou vlastní ochranu, protože nemůžeme být odpovědná za ztrátu zásilky. Poštovné a manipulační poplatky jsou nevratné.

Způsob dopravy pro Váš balíček bude uveden ve Vašem účtu a v potvrzovacím zásilky e-mailu.

Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje ukládat položky v tzv. dočasném košíku. Jakmile nový či nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku vyprázdněn.

Každý přihlašený zákazník, může využívat tzv. Zákaznický košík. Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníku nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku kdykoliv jindy.

Přihlašený zákazník může využívat různé služby, které vám nabízíme. Některé z těchto služeb jsou:

  • Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.
  • Zákaznický košík - Veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup.
    Pokud zákazník, který se však nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky.
  • Adresář - Můžeme doručit zboží i na jiné adresy, než kterou uvedete při přihlášení!
  • Historie objednávek - Zobrazení veškerých objednávek provedených v našem obchodě.
  • Hodnocení produktů - Podělte se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky.